547828388708201

Kruijver; Wie zijn we ?

Kruijver administratiekantoor is al ruim 10 jaar gevestigd in Westzaan. Ooit begonnen als interim kantoor hebben wij ons gaandeweg ontwikkeld als administratiekantoor.

En sindsdien helpen wij ondernemers, zzp’ers en mkb’ers uit diverse bedrijfstakken op weg. Bij ons hoeft u niet eerst langs een receptioniste om een van ons te spreken te krijgen. Gewoon direct in contact met de persoon die u zoekt, dat is waar wij voor staan. In ons kantoor werken we niet volgens de klok, maar maken ook afspraken met u op tijden die u het beste uitkomen, dus ook ’s avonds indien gewenst. Dit alles volgens vaste vooraf afgesproken tarieven.

Uw zakelijke boekhouding geen belasting meer

Belastingzaken regelen kan een stressvolle periode zijn. Helaas ontkomt u er niet aan. Een aantal (nog ongeopende) blauwe enveloppen, facturen die u heeft verstuurd of nog moet versturen en waar zijn de bonnetjes van de gekochte producten ook alweer gebleven? De zaken op de juiste manier regelen neemt veel tijd in beslag. Tijd die u liever aan het echte werk wilt besteden. Wij van Administratiekantoor Kruijver begrijpen dat als geen ander. Met onze persoonlijke aanpak en heldere adviezen heeft u straks weer zicht op de zaak. Uw zaak, om precies te zijn.

Franchise organisatie

Administratiekantoor Kruijver is tevens een franchise organisatie, waarbij ieder zelfstandige administratiekantoor zijn eigen klanten heeft. Maar waar we o.a. voor de continuïteit voor onze klanten, wel kunnen terugvallen op het collectief.

Zo werken we allemaal via dezelfde administratie- en aangiftepakketten, ondersteunen elkaar waar nodig, en houden elkaar op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op ons vakgebied.

Waar zijn we gevestigd?

  • Amersfoort
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Den Helder
  • Haarlem
  • Holtum
  • Laren (NH)
  • Maaseik (Belgie)
  • Rotterdam
  • Sneek
  • Stadskanaal
  • Zaltbommel

Vrijblijvend kennis maken? Vul dan snel het contact formulier snel in.

PS: onze koffie staat klaar

Neem contact op voor meer info

Bel ons op 075-631 27 92 of gebruik onderstaand formulier:


Altijd dichtbij.


De zelfstandige administratiekantoren ondersteunen hun klanten vanuit hun woonplaats. Daardoor kennen ze de lokale marktomstandigheden, ze kennen hun klanten, ze kennen de buurt.

Onze klanten komen uit diverse branches


Onze klanten komen uit diverse branches
  • Horeca
  • Bouw
  • Detailhandel
  • Gezondheidszorg en welzijnszorg
  • Handel
  • Uiterlijke verzorging
  • Interieur en styling
  • Entertainment
  • IT / automatisering

Doordat wij een ruim klantenbestand hebben kunnen wij trends in de branches herkennen, vergelijken en de beste reactie daarop voorspellen


Wij vinden het belangrijk om uw administratie up-to-date te houden. Daarom vragen wij u om uw boekhouding regelmatig aan te leveren. Het aantal aanlevermomenten is uiteraard afhankelijk van uw wensen en de grootte van de onderneming.

Zo zijn er klanten die wekelijks of maandelijks de administratie aanleveren, anderen doen dit elke dag. Wij bieden u de mogelijkheid om uw boekhouding digitaal aan te leveren, via email of dropbox.

Wat uw wensen ook zijn wij zitten voor u klaar.

Plaats hier je call to action

Klik op onderstaande knop en krijg direct toegang tot ………………

Neem direct contact op!